ארה"ב מותחת ביקורת: טענה שקרית לפגיעה במבנה אונר"א

    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on ארה"ב מותחת ביקורת: טענה שקרית לפגיעה במבנה אונר"א

    בארה"ב מביעים ביקורת על תקיפה ישראלית לטענתם במבנה של אונר"א בעזה. ארה"ב מתעלמת מהעובדה כי חמאס עושה שימוש במתקני האו"ם לאחסון אמצעי לחימה וכמוקדי תקיפה נגד חיילי צה"ל. בצה"ל שללו פגיעה ישראלית במבנה. במקביל, בוול סטריט ג'ורנל דווח הבוקר כי גורמים אמריקנים הביעו התנגדות להקמת רצועת ביטחון בעומק קילומטר בשטח עזה, על ידי ישראל

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בוושינגטון מותחים ביקורת על תקיפה ישראלית לטענתם במבנה של אונר"א בעזה. דוברת המועצה לביטחון לאומי של ארה"ב, הביעה דאגה מהטענה שבתקיפה שכוונה למבנה אונרא נהרגו ארבעה עשר בני אדם. לדבריה הסכסוך הזה כבר הביא למותם ולפציעתם של עשרות אלפי אזרחים פלסטינים, ואנו מתאבלים על כל חיים שאבדו, בוושינגטון לא ציינו בהודעה את העובדה כי חמאס עושה שימוש במתקני האו"ם לאחסון אמצעי לחימה וכמוקדי תקיפה נגד חיילי צה"ל.

    בצה"ל שללו פגיעה ישראלית במבנה.

    במקביל, בוול סטריט ג'ורנל דווח הבוקר כי גורמים אמריקנים הביעו התנגדות להקמת רצועת ביטחון בעומק קילומטר בשטח עזה, על ידי ישראל. ההתנגדות הובעה זמן קצר אחרי תחילת הלחימה מהחשש שהפלסטינים יחשבו שישראל תכבוש את הרצועה, וזה יקשה בשכנוע ממשלות ערביות לסייע בבניית עזה.

    ובתוך כך: נמשכת הפעילות הביטחונית של צה"ל ברצועת עזה: הפלסטינים מדווחים על תקיפות משמעותיות של הצבא הישראלי בחאן יונס, על פי הדיווח התקיפות שולבו עם כלי טיס וארטילריה שתקפו כמה יעדי חמאס בעיר. מציין כי בימים האחרונים פעילות עצימה של הצבא במעוזי הטרור בדרום הרצועה.

    שר האוצר בצלאל סמוטריץ' דוחה הלילה את הביקורת של קטאר על ראש הממשלה נתניהו כי לטענתם נתניהו מעכב את עסקת שרור החטופים. סמוטריץ אמר קטר היא מדינה תומכת טרור ומממנת טרור. היא הפטרונית של חמאס והיא אחראית במידה רבה לטבח שביצע חמאס באזרחי ישראל, היחס של המערב כלפיה צבוע ומבוסס על אינטרסים כלכליים פסולים. המערב יכול וצריך להפעיל עליה מנופים חזקים בהרבה ולהביא לשחרור החטופים באופן מידי. עוד אמר שר האוצר כי דבר אחד ברור קטר לא תהיה מעורבת בנעשה בעזה ביום שאחרי המלחמה.

     



    0 תגובות